El Geek

Ez a blog nem igazi blog, nem érdemes RSS feedre tenni, mert csak a számítástechnikában szerzett tapasztalataim rögzítése - nem találtam neki jobb helyet. Rendszeresen frissülni sem fog, nekem lesz jó visszanyúlni egy-egy elfeledett probléma esetén, illetve a gugli remélhetőleg idevezeti az embert, ha hasonló problémája lesz, mint nekem. A blog írásához ugyanis pont az vezetett, hogy vannak problémák, amelyekre a gugli nem első helyen szállítja a megoldást, kicsit jobban meg kell túrni értük az internetet.

Friss topikok

Eszközkezelőből hiányzó alkatrész

2011.01.20. 10:30 | 765mb | Szólj hozzá!

Címkék: windows

Ami onnan hiányzik, az nincs. Ha mégis van, például azért, mert onboard LAN kártya, akkor valami probléma van vele. Ennek tünete lehet, hogy az alaplap kommunikálni se tud vele, így nem került be az eszközkezelőbe. Nekem az jött be, hogy áramtalanítottam a gépet, még az elemet is kivettem az alaplapból néhány percre és utána megjavult a kártya, mindenféle eszköznyilvántartásba is bekerült (Eszközkezelő, lspci -v, stb.) Újraindítás, kikapcsolás nem elég, mert az ATx alaplap ilyenkor is kap tápot és a hibás, illegális állapot fennmaradhat - ahogyan ez velem történt is számtalan újraindítás után is.

A bejegyzés trackback címe:

https://elgeek.blog.hu/api/trackback/id/tr602599663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása