El Geek

Ez a blog nem igazi blog, nem érdemes RSS feedre tenni, mert csak a számítástechnikában szerzett tapasztalataim rögzítése - nem találtam neki jobb helyet. Rendszeresen frissülni sem fog, nekem lesz jó visszanyúlni egy-egy elfeledett probléma esetén, illetve a gugli remélhetőleg idevezeti az embert, ha hasonló problémája lesz, mint nekem. A blog írásához ugyanis pont az vezetett, hogy vannak problémák, amelyekre a gugli nem első helyen szállítja a megoldást, kicsit jobban meg kell túrni értük az internetet.

Friss topikok

Virtualbox - nem futó programok

2012.11.29. 13:01 | 765mb | Szólj hozzá!

Sajnos az egyik program, amiben nem bízom ezt a problémát dobta fel indításkor:

sorry this application cannot run under virtual machine

Ez gond, mert én meg nem bízom benne. Szerencsére el lehet vele hitetni, hogy futhat:

A registry-ben a "HKEY_LOCAL_MACHINE\HARDWARE\DESCRIPTION\System" kulcsot "VBOX -1" helyett át kell írni "SystemBiosVersion" értékre. Tehát ugyanaz, mint a kulcs neve. Vagy bármi más. Nekem bejött.

Van még ennél is primitívebb módszer, de primitívsége miatt nem biztos, hogy működik is:

https://forums.virtualbox.org/viewtopic.php?f=1&t=28281

A bejegyzés trackback címe:

https://elgeek.blog.hu/api/trackback/id/tr514937138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása